بازار رمزارزها بهم ریخت | وایف و سولانا صدرنشین شدند

ریزش قیمتی بیت کوین و اتریوم باعث شده تا وضعیت بازار رمزارز‌ها بهم بریزد و بسیاری از ارز‌های دیجیتال که در بلاکچین دو رمزارز معروف قرار دارند با کاهش قیمت مواجه شوند.
بازار رمزارزها بهم ریخت | وایف و سولانا صدرنشین شدند
کد خبر : ۵۵۸۵۰

وضعیت بازار رمزارز‌ها چندان مساعد نیست، ولی در همین اوضاع آشفته بازار، ارز‌های دیجیتالی وجود دارند که رشد خوبی پیدا کرده‌اند. یکی از رمزارز‌های پیشرو در شرایط کنونی داگ وایف هت یا همان وایف است که در بلاکچین سولانا قرار دارد.

ریزش قیمتی بیت کوین و اتریوم باعث شده تا وضعیت بازار رمزارز‌ها بهم بریزد و بسیاری از ارز‌های دیجیتال که در بلاکچین دو رمزارز معروف قرار دارند با کاهش قیمت مواجه شوند. اما برخی رمزارز‌های کوچک و تازه نفس بازار عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته‌اند.

یکی از این رمزارز‌ها وایف نام دارد که توانسته بالغ بر ۵۶ درصد رشد قیمتی داشته باشد و توجه معامله گران زیادی را به خود جلب کند. این میزان رشد قیمتی وایف سبب شده تا در جمع ۳۰۰ رمزارز برتر کریپتو قرار بگیرد. رمزارز وایف از اواخر سال ۲۰۲۳ معامله شد و با رشد قیمتی مناسب، نظر معامله گران زیادی را به خود جلب کرد.

روند تغییرات قیمتی وایف از ابتدای عرضه تاکنون
این ارز دیجیتال بیست و هشتم دی ماه سال جاری در بایننس به مرز قیمتی ۰.۵۳۲ دلاری رسید و بالاترین قیمت خود را به ثبت رساند. پس از آن در یک اصلاح قیمتی قرار گرفت و ۶۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و تا محدوده ۰.۲۱ دلار کاهش پیدا کرد. اما اکنون در مدار صعودی حرکت می‌کند و نرخ آن ۵۶ درصد از ۰.۲۱ دلار بالاتر رفته است.

شرایط کنونی رمزارز وایف
هم اکنون توکن وایف در محدوده مقاومتی ۰.۳۳۵ دلاری متوقف شده است. در صورتی که رمزارز مذکور بتواند این محدوده قیمتی را نیز پشت سر بگذارد، راه برای تداوم رشد آن هموار خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر